sobota, 19 stycznia 2013

Styczniowy prezent od Iry "flamingo" =)

Przyjemnie zaskoczyłą mnie Ira Moore treszcią paczki, ponieważ oczekiwałam znaleźć w kopercie tylko skrawki do naszego dużego projektu Postage Stamp Quilt 2013. Okazało się, że również dostałam trzy naparstki (!!!), pocztówkę i bardzo smaczne cukierki. =) Dwie zjadłam po drodze do domu z poczty.

FPC 10x15cm. Autor: ©Iryna Moore "flamingo". Fort Morgan, CO USA.

O naparstkach warto powiedzieć więcej, bo oni zobaczyli już pół świata.
To prawdopodobnie najzwyklejsze naparstki (duży z porcelany, średni z metalu, mały to sama modelina) ręcznie oklejone modeliną. Robiła to artyska z Wielkiej Brytanii, gdzie i byli kupione przez znajomą Iry.
Koleżanka Iry przysłała jej te naparstki do Stanów Zjednoczonych parę lat wcześniej. Ale Ira postanowiła, że w mojej kolekcji im będzie przytulniej.
Podczas transportacji niestety odłamała się część quilta na czubku dużego naparstka, ale klej "kropelka" szybko uratował sytuację.




Wielkie podziękowania tobie, Iro, za takie skarby! =)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz