wtorek, 16 października 2012

Paski dla Poli Mordarskiej.


Dawno temu, szyjąc quilt, popełniłam bląd w wyliczeniach i zostało 15 "śnieżków" czekać na swoje lepsze czasy. Doczekały się! Teraz resztę dopasowywałam do nich.


Reszta niewystarczających centymetrów do wymarzonego rozmiaru była wypełniana długimi paskami.

Miałam duże przerwy pod czas pracy nad tym quilt'em. Duże znacze wielomiesięczne. Ale moje pomocniki z ogonami zawsze przybywały w stanie pierwszej gotowności. =)



W lutym zastało tylko obszyć lamówką, ale to się wydarzyło dopiero w październiku. Po pikowaniu okazało się, że nie wystarcza mi jeszcze 8 cm…coś trzeba rozpróć, coś doszyć, coś poprawić…tak i ciągneło się.


Gotowa kołdra - 200x140 cm.
Zbiórka i pikowanie maszynowe.
19, Lipiec 2011 - 16, Październik 2012. Warszawa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz