piątek, 16 lipca 2010

"Orange mood" king-size quilt dla Svety Shvets

Ten projekt powstał we wrześniu z nudów na lekcji kostiumografii. Sam przedmiot jest bardzo ciekawy, tylko informacja opowiadana przez panią profesorkę okazała się płytka i nieporywająca. Więc siedziałam, coś rysowałam i narysowałam quilt.
Później, w styczniu, wróciłam do notesu i pociełam rysunek jako schemat.
No a w końcu czerwca zabrałam się za cięcie tkanin.





Chłopaki rozgrzewają kołdrę przed pikowaniem…





Gotowa kołdra - 243x243 cm.
Zbiórka i pikowanie maszynowe.
12, Styczeń - 16, Lipiec 2010. Warszawa.

1 komentarz:

  1. Taka pościel to faktycznie chyba zajęłaby u mnie cały pokój, ale ile przy tym byłoby zabawy. Ja sobie bardzo cenię i chętnie używam kołdrę od https://senpo.pl/koldry/ ponieważ odkąd ją odkryłam to wiem w końcu co to oznacza dobry sen. Teraz wstaję znacznie bardziej wypoczęta.

    OdpowiedzUsuń